  • Data: 2021-04-26 18:56:36
    Temat: Re: Staruj, śmiało (d. Zmieścisz się, śmiało)
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 26 Apr 2021 18:10:48 +0200, Shrek wrote:

    > No ale właśnie zastanawiali się jak zrobić, żeby wyborcy nie
    > przeczytali:P Już abstrahując od ukrywania faktów - to żeby to robić na
    > fejsbookowej apce - rządzą nami idioci.

    Na razie to jest malo fejsbookowa apka.
    Ot, wygodny komunikator, lekko poufny.

    A poza tym - sprawa sie rypla, wyborcy przeczytaja ..

    > Jak kukiz mówił, że pyta
    > kurskiego skąd ma telefon huałeja a on że od chińskiej delegacji dostał
    > to myślałem że to żart. Ale już nie jestem pewny...

    A pamietasz jak nasz prezydent powiozl Obamie gre komputerowa?
    A nie, to premier.

    > Już wiedzieli...

    Cos tam niby wiedzieli, ale nie bardzo wiemy co i od kiedy.
    No chyba, ze "przelozony afere robi"..

    > Wybuchło przed wyborami?

    A nawet nie wiem.
    Dwa dni wczesniej tez bylo "przed wyborami"

    > I wystarczy...

    Jest to jakas strategia, ale czy nie godna potepienia ? :-P

    > No ADSB pokazuje.

    Ale odpowiednio dokladnie ?

    > Raczej nie bardzo... Zawsze jak słuchałem ATC w "ciekawych" sytuacjach
    > to uderzało mnie opanowanie pilotów - a tu co - ktoś mu gałę źle zrobił
    > i ciśnienia nie wytrzymał?

    Zabic go chcial :-)
    Moze to nie pierwszy raz, moze pilot z wojska :-)

    > Nie wiem, podobno nie da się lotniska zamknąć chyba że fizycznie pas nie
    > do użytku. Jak się pilot uprze to mu nie zabronisz:P Ale na start to
    > pozwoleństwa trzeba;)

    No chyba, ze nikogo nie ma, bo lotnisko zamkniete.
    A przepisy w dodatku mowia, ze pozwolenie trzeba ... w godzinach pracy
    :-)

    > Nie musi być z WP.

    Koszta rosna.

    > Albo. W sumie jak idziesz do dęblina to chyba po to żeby potem latać, bo
    > to twoja pasja. Więc raczej znów selekcja negatywna.

    Czemu negatywna? Chcesz latac i latasz. I jeszcze Ci za to placa.

    J.