  • Data: 2011-10-31 14:24:25
    Temat: Re: Reklamacja twardego dysku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@g...pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > sprzeciw
    >
    > np. dyski twarde rozowe sa znacznie drozsze niz dyski w innych kolorach,
    > mimo ze niczym innym sie nie roznia.
    > Wiadomo, blondynki dają sie doić łatwiej.
    >
    > Z tym, że numer modelu w tym przypadku jest inny niz przy innych dyskach.
    >
    > Wiec bardziej bym to okreslil jako tego samego typu/ten sam typ
    >
    > czyli taka sama "numerologia" na urzadzeniu, a nie na fakturze.

    Dziś okazało się, że sprawa wygląda jednak inaczej.
    Sklep ma na stanie takie same dyski ale nie chce wymienić mojego na nowy
    tłumacząc że:
    - ich dystrybutor nie wymienił im dysku, tylko przyjął zwrot
    - wydanie mi nowego dysku spowoduje dodatkowe koszty dla sklepu.

    Pytanie, czy mnie takie tłumaczenie w ogóle powinno interesować?
    Reklamowałem z tytułu rękojmi, jako sposób załatwienia sprawy wybrałem
    wymianę sprzętu na nowy. Sklep ma taki sprzęt ale nie chce go wydać.

    Czy ich tłumaczenia mają jakiekolwiek podstawy prawne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie