eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja twardego dysku › Re: Reklamacja twardego dysku
  • Data: 2011-10-31 15:53:19
    Temat: Re: Reklamacja twardego dysku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:


    >> Pytanie, czy mnie takie tłumaczenie w ogóle powinno interesować?
    >> Reklamowałem z tytułu rękojmi, jako sposób załatwienia sprawy wybrałem
    >> wymianę sprzętu na nowy. Sklep ma taki sprzęt ale nie chce go wydać.
    >
    >> Czy ich tłumaczenia mają jakiekolwiek podstawy prawne?
    >
    > Ich czy Twoje? Jakie wady fizyczne, za które odpowiada sprzedawca
    > wystąpiły?
    >
    Pytam o ich tłumaczenie.
    Pytasz o wady - dysk się zepsuł. Serwis przyznał mi rację. Kwestia jest
    tylko sposobu załatwienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"
    Jan Jakub Rousseau

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1