  • Data: 2011-11-01 09:53:18
    Temat: Re: Reklamacja twardego dysku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Budzik napisa?(a):

    > Z KC 556-576 nie wynika, że nie mogą oddać pieniędzy. Swoją drogą -
    > moim zdaniem - w ogóle z tytułu rękojmi reklamacja twardego dysku nie
    > powinna być uznana.

    Możesz wyjaśnić?
    Wszedzie, gdzie czytam o rękojmi, jest napisane że to kupujący decyduje o
    sposobie załatwienia sprawy.
    Dlaczego taka reklamacja nie powinna być uznana?

    Zeby było śmieszniej - wcale nie chciałem reklamować z tytułu rekojmi.
    Pojechałem do sklepu i od początku robiono mi problemy.
    Najpierw przekonywano mnie, że bez opakowania nie mogę reklamować dysku, bo
    na opakowaniu są stickery z numerami seryjnymi.

    No to podpytałem tutaj i poradzono mi, że z tytułu rekojmi opakowanie nie
    jest potrzebne.

    No to pojechałem ponownie i tym razem przyjęto reklamację, ale już wciskano
    mi, że z tytułu gwarancji bez opakowania równiez by przyjęto.

    Potem przy odbiorze poinformowano mnie, że mogą tylko oddać kase, bo nie
    mająjużdostaw tego dysku - to była 3 wizyta w sklepie.

    Potem zauważyłem, że to nie była prawda, bo maja ten dysk na stanie.
    No to juz telefonicznie pan wyjasnił mi, że to nie chodzi o dostepnosc,
    tylko o to, ze im ich dystrybutor w ystawił korekte wiec oni mi równiez
    taka korekte wystawiaja.

    Na moja argumentacje, ze ja nie reklamuje z tytułu ich umowy z
    dystrybutorem tylko z tytułu rekojmi i w zwiazku z tym nie interesuje mnie
    ich umowa z dystrybutorem, pan po raz kolejny zmienił zdanie i tym razem
    tweirdzxił, ze sprzetu wymienic nie moga bo to generowałoby dodatkowe
    koszty dla sklepu.

    No i jestem w kropce.
    Będę pisał do ich centrali, ale w sumie jestem ciekawy, jak to wygląda w
    praktyce.
    Czy sklep może stanąc okoniem i "co nam pan zrobi"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."