eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja twardego dysku › Re: Reklamacja twardego dysku
  • Data: 2011-11-01 09:02:17
    Temat: Re: Reklamacja twardego dysku
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Budzik napisa?(a):

    >> Z KC 556-576 nie wynika, że nie mogą oddać pieniędzy. Swoją drogą -
    >> moim zdaniem - w ogóle z tytułu rękojmi reklamacja twardego dysku nie
    >> powinna być uznana.

    > Możesz wyjaśnić?
    > Wszedzie, gdzie czytam o rękojmi, jest napisane że to kupujący decyduje o
    > sposobie załatwienia sprawy.

    Jesteś pewny, że czytałeś o rękojmi a nie o konsumenckiej "niezgodności
    z umową"?

    > Dlaczego taka reklamacja nie powinna być uznana?

    Bo zgodnie ze specyfikacjami producentów dyski twarde nie są
    bezawaryjne. Publikuje się tam statystyczny współczynnik określający
    prawdopodobieństwo wystąpienia awarii (MTFB). Po to też producent
    udziela gwarancji. Krótko mówiąc awaria dysku nie może być czymś za co
    odpowiada Sprzedawca. A odpowiada za to o czym Kupujący nie wiedział bo
    tak właśnie działa rękojmia - jeśli o czymś wiesz to sprzedawca nie
    odpowiada za to.

    [...]

    Zeby było śmieszniej to trzeba było wysłać zgłoszenie i dysk do
    producenta i poczekać na wymianę. Następnym razem pytaj na grupie pecet
    a nie tu ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1