  • Data: 2011-11-02 08:10:20
    Temat: Re: Reklamacja twardego dysku
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Nov 2011, januszek wrote:

    > Gotfryd Smolik news napisa?(a):

    > Nie jest tak, że to reklamujący wybiera sposób załatwienia reklamacji.

    A co z art.561 KC?
    "kupujący może żądać".
    Kupujący jedynie nic nie może (560KC) tylko jeśli sprzedawca
    "niezwłocznie wymieni na rzecz wolną od wad albo niezwłocznie
    wady usunie". No ale to by go urządzało ;)
    Ograniczenie jest, ale w drugą stronę (kupujący nie może
    żądać zwrotu pieniędzy bo mu się odwidziało, mimo że rzecz
    się zepsuła).

    > Wyjaśniłem w poście obok ;)

    Tym do Budzika?
    No to nieprzekonująco jak dla mnie - to, że "zepsucie jest normalne"
    w jakimś procencie produkcji nie umniejsza faktu, że rzecz ma wady.
    Akurat *TA* rzecz ma wadę "zmniejszającą wartość". Nie do zera!

    pzdr, Gotfryd