  • Data: 2021-11-22 17:12:00
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 15:55, Dawid Rutkowski pisze:

    > Czy koniecznie w urzędzie marszałkowskim

    Nie wiem dlaczego przychodzi ci do głowy urząd jako przedstawiciel
    zakładu pracy w którym można zdalnie pracować. To jakieś zboczenie ;-)

    - przyjmijmy w dyskusji (Ty tak twierdzisz!), że też.
    > Więc przychodzi pracownik i mówi: "szefie, boję się covida, chcę na zdalne".
    > A mądry szef mówi: "Naprawdę się boisz? Pokaż więc, że zrobiłeś wszystko, co można
    (czyli się zaszczepiłeś), to mogę ci pójść na rękę i się zgodzić, choć dla mnie to
    strata, bo widać, że jesteś rozsądny człowiek."
    > A jak się nie zaszczepił czy nie chce pokazać paszportu - jego sprawa, ale do biura
    ma przyłazić, co to kogo obchodzi, że on się boi - bardziej igły niż covida.
    > I pokazuj tu podstawę prawną, która zabrania takiego zachowania szefa.

    Ja osobiście się z Tobą zgadzam. Pracodawca może robić co chce i
    kierować ludzi gdzie chce.

    Ale... zaraz tu jakiś lewak albo o dziwo z drugiej beczki wolnościowiec
    sprzeciwią się a to łamaniu praw człowieka do poszanowania jego
    intymności i stanu zdrowia a to łamaniu wolności bo umowa z pracodawcą
    to trochę inna sprawa jak USTAWA SEGREGUJĄCA ludzi wg pojęć
    medycznych/sanitarnych.

    A konkludując. W obowiązującym obecnie prawie nie ma zezwolenia na
    wiedzę ostanie zdrowia praownika i wykorzystywanie jej do dzielenia na
    dwie grupy.

    Takie jest prawo.