  • 1. Data: 2021-11-21 21:51:03
    Temat: Praca zdalna
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Praca zdalna tylko dla zaszczepionych. Marszałek woj.
    zachodniopomorskiego wprowadza nowe zasadyJego pracownicy będą mogli
    pracować zdalnie, ale pod warunkiem, że są zaszczepieni. Niezaszczepieni
    mają przychodzić do biura.

    https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/praca-zdal
    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop
    omorskiego-wprowadza/0b1c22n?

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-11-21 22:11:30
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
> [...]
    >
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/praca-zdal
    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop

    Czy to jest wyznanie niewiary w szczepionki? :-)

    A poważniej: Da się do takiej segregacji prawnie przyczepić?

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-11-21 22:23:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.11.2021 o 22:11, A. Filip pisze:

    > A poważniej: Da się do takiej segregacji prawnie przyczepić?

    Sądzę, że bez problemu. Zakaz dyskryminacji i organy mają działać w
    granicach prawa, które w ogóle nie przewiduje takich rozgraniczeń nie
    mówiąc już o tym na jakiej podstawie miałby pracodawca o fakcie
    szczepienia wiedzieć. Problemem jest to że wyrok dostaniesz za kilka lat
    i właściwie co ci po nim?

    --
    Shrek

  • 4. Data: 2021-11-22 12:17:34
    Temat: Re: Praca zdalna
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A z jakiej partii jest ten "geniusz"?

  • 5. Data: 2021-11-22 12:53:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 21 listopada 2021 o 22:11:32 UTC+1 A. Filip napisał(a):

    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop
    omorskiego-wprowadza/0b1c22n?
    > Czy to jest wyznanie niewiary w szczepionki? :-)

    Dla niewierzącego wszystko będzie wyrazem niewiary.

    > A poważniej: Da się do takiej segregacji prawnie przyczepić?

    A jaka tu segregacja?
    Normalnie się w biurze pracuje i kropka.
    Szef może pozwolić pracownikowi na pracę zdalną uznaniowo i kropka.

    Wszyscy mają co chcą - ci, co nie wierzą w pandemię i się nie szczepią, mają, co chcą
    - jest normalnie, niech przyłażą się się zarażają, jak tak chcą.
    Ci, co myślą i słuchają nauki, szczepią się - a przy tym dostają dodatek w postaci
    możliwości pracy w domu, żeby nie musieli przychodzić i siedzieć w pokojach z
    debilami, co mogą ich zarazić.

  • 6. Data: 2021-11-22 13:16:40
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 21.11.2021 o 21:51, Animka pisze:

> [...]
    > mają przychodzić do biura.
    >
    > https://businessinsider.com.pl/wiadomosci/praca-zdal
    na-tylko-dla-zaszczepionych-marszalek-woj-zachodniop

    U koleżanki w prywatnej firmie odwrotnie:
    niezaszczepieni - zdalnie
    zaszczepieni - do biura

  • 7. Data: 2021-11-22 13:22:07
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]
    > mówiąc już o tym na jakiej podstawie miałby pracodawca o fakcie
    > szczepienia wiedzieć. Problemem jest to że wyrok dostaniesz za kilka

    Czyli twój rodzinny precedens rządowy (z PiS) pozwala ci domniemywać
    rezultat z samorządem opozycji?

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2021-11-22 13:49:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 12:53, Dawid Rutkowski pisze:
    > Szef może pozwolić pracownikowi na pracę zdalną uznaniowo i kropka.

    Najpierw musi mieć prawo posiąść wiedzę.

    Nie ma ustawy.

  • 9. Data: 2021-11-22 13:51:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 12:53, Dawid Rutkowski pisze:
    > przy tym dostają dodatek w postaci możliwości pracy w domu

    Uwierz mi nie każdemu taki dodatek się podoba a nawet nie służy zdrowiu

    Wydajnościowo dla firmy też nie musi to być na PLUS.

  • 10. Data: 2021-11-22 13:53:19
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-22-listopada-2021 o 13:16, Monika Głowacka pisze:
    > U koleżanki w prywatnej firmie odwrotnie:
    > niezaszczepieni - zdalnie
    > zaszczepieni - do biura

    Przynajmniej jest w tym jakaś logika i pożytek dla społeczeństwa.