  • Data: 2021-11-22 17:39:03
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 22 Nov 2021 06:55:10 -0800 (PST), Dawid Rutkowski wrote:

    > Bo pitolisz o jakichś "ustawach" i "segregacji". I o "łamaniu tajemnicy
    lekarskiej".
    > Może i to chcą (czy raczej pozorują) gównianą ustawą wprowadzić pisiory - ale tu
    mówimy o innym przypadku.

    > Zdalna praca osłabia wydajność - zgoda.

    niekoniecznie.

    > Czy koniecznie w urzędzie marszałkowskim - przyjmijmy w dyskusji (Ty tak
    twierdzisz!), że też.

    przyjmijmy.

    > Więc przychodzi pracownik i mówi: "szefie, boję się covida, chcę na zdalne".
    > A mądry szef mówi: "Naprawdę się boisz? Pokaż więc, że zrobiłeś
    > wszystko, co można (czyli się zaszczepiłeś), to mogę ci pójść na
    > rękę i się zgodzić, choć dla mnie to strata, bo widać, że jesteś
    > rozsądny człowiek."

    Szefie, ale szczepienia tez sie boje :-)

    > A jak się nie zaszczepił czy nie chce pokazać paszportu - jego
    > sprawa, ale do biura ma przyłazić, co to kogo obchodzi, że on się
    > boi - bardziej igły niż covida.

    A jak pokaze ... falszywy?

    Urzad marszałkowski to moze ma możliwość zweryfikować ... ale czy ma
    prawo?

    O, każdy może sprawdzic?

    https://pacjent.gov.pl/aktualnosc/sprawdz-unijny-cer
    tyfikat-covid

    > I pokazuj tu podstawę prawną, która zabrania takiego zachowania szefa.

    Szef jak szef, ale Marszałek to Organ, wiec dziala na podstawie i w
    granicach prawa.

    Gdzie podstawa prawna?

    J.