  • Data: 2021-11-22 22:10:26
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Master_ <M...@...pl> pisze:

    > A Zarzut jest ogólnokrajowy że rząd nie przypierdala się ani nie
    > zamyka w "gettach domowych" ;-) niezaszczepionych.

    > A nie jest? W mordę... ty nawet nie liznąłeś prawa pracy

    > Nie można nawet bez obowiązku odpowiedzi.
    >
    > Tak jak nie można molestować nawet z przyzwoleniem ;-)
    > [...]

    Jak dla mnie powinna być różnica między prawem każdego pracodawcy do
    odpytywania pracowników "jak leci" a zakazem zapytania przez nawet
    niektórych pracodawców w dobrze+ uzasadnionych przypadkach.

    W USA jak mi się wydaje obecne orzeczenia (pierwszej instancji) lecą po
    linii *KAŻDY* pracodawca ma prawo pozwalniać niezaszczepionych przy
    zachowaniu paru listków figowych. Może po obecnym sezonie grypowym sądy
    apelacyjne z mądrością po fakcie coś z tym zmienią.

    --
    A. Filip