  • Data: 2021-11-22 19:32:30
    Temat: Re: Praca zdalna zachodniopomorska
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 listopada 2021 o 17:12:43 UTC+1 _Master_ napisał(a):
    > Nie wiem dlaczego przychodzi ci do głowy urząd jako przedstawiciel
    > zakładu pracy w którym można zdalnie pracować. To jakieś zboczenie ;-)

    O urzędzie jest mowa w wątku.

    > - przyjmijmy w dyskusji (Ty tak twierdzisz!), że też.
    można (czyli się zaszczepiłeś), to mogę ci pójść na rękę i się zgodzić, choć dla mnie
    to strata, bo widać, że jesteś rozsądny człowiek."
    biura ma przyłazić, co to kogo obchodzi, że on się boi - bardziej igły niż covida.
    > Ja osobiście się z Tobą zgadzam. Pracodawca może robić co chce i
    > kierować ludzi gdzie chce.
    >
    > Ale... zaraz tu jakiś lewak albo o dziwo z drugiej beczki wolnościowiec
    > sprzeciwią się a to łamaniu praw człowieka do poszanowania jego
    > intymności i stanu zdrowia a to łamaniu wolności bo umowa z pracodawcą
    > to trochę inna sprawa jak USTAWA SEGREGUJĄCA ludzi wg pojęć
    > medycznych/sanitarnych.
    >
    > A konkludując. W obowiązującym obecnie prawie nie ma zezwolenia na
    > wiedzę ostanie zdrowia praownika i wykorzystywanie jej do dzielenia na
> [...]

    A jest zabronienie _zapytania_ o szczepienie?
    Bez obowiązku odpowiedzi.
    I bez konsekwencji i "dzielenia na dwie grupy".
    Bo nie ma żadnego "dzielenia".
    Każdy wniosek o zdalne jest rozpatrywany indywidualnie.
    A jako że nie ma tweetów, to szef może się zgodzić albo nie, na zasadzie "bo tak" lub
    "bo nie" - bo nie ma obowiązku uzasadniać.

    Tak samo jak z funduszem socjalnym - albo składasz wymagany wniosek z oświadczeniami
    o dochodach i masz szansę na kasę - albo nie dostajesz - komisja wtedy decyduje na
    podstawie twojego pustego wniosku ;>

    A jak się nie podoba to do sądu.
    Prawo jest takie jakie wyroki sądów wydawane na jego podstawie - i to jest jedyna
    prawda na temat "takie jest prawo".