  • Data: 2009-10-06 12:58:58
    Temat: Re: Poratujcie...byc moze NTG
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "pmlb" <p...@d...com> wrote in message
    news:KH6ym.262844$LX3.12587@newsfe17.ams2...
    > 90% rozwiazanych umow o prace przez pracownika polega na nieprzyjsciu do pracy...
    > Tu nikt tym sobie glowy nie zawraca, idziesz do pracy to idziesz, nie chcesz to nie

    > idziesz, jestes wolnym czlowiekiem, nie kontem w banku czy wlasnoscia pracodawcy.

    zapomiales dodac drobnego szczegolu - takie rzeczy to moze w okolicach
    unskilled czy semiskilled, a i tam przy bezrobociu w okolicach 8% nad
    porzuceniem pracy wypadaloby sie juz zastanowic

    proponuje jednak dowiedziec sie jak to wyglada w miejscu gdzie pracownika
    nie mozna z dnia na dzien zastapic byle kim z ulicy

    > "wilcze bilety" czy straszenie porzyceniem pracy to glownie w krajach.. bez urazy -

    > trzeciego swiata... Gdzie pracownik ma byc podlegly i taki ma zostac! UNIZONY,
    > WDZIECZNY I NA KAZDY ROZKAZ.

    bo niestety w krajach przesadnie usocjalizowanych jest tak ze jak ktos jest
    zbyt leniwy zeby pracowac to dostaje kase za nicnierobienie w przeciwienstwie
    do krajow normalnych w ktorych ludzie szanuja siebie, swoje slowo i umieja
    byc na tyle odpowiedzialni zeby nie pasozytowac na reszcie spoleczenstwa
    z powodu swego widzimisie

    > W Uk tego nie ma. Tu pracownik nawet ci nie powie "pocaluj mnie w dupe". Po prostu
    > nie przyjdzie.

    jezeli ktos jest zbyt niedojrzaly zeby umiec zaangazowac sie w swoja prace,
    dogadac z pracodawca a jedyne co umie to sie obrazic, to fakt niewiele ma
    wyjsc, jednak spora czesc ludzi robi tez inne rzeczy niz proste prace fizyczne
    i przy zmianie pracy opinia od poprzedniego pracodawcy gra istotna role