    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Tue, 26 Jul 2022 20:21:04 +0200

    On Tue, 26 Jul 2022 19:50:59 +0200, _Master_ wrote:

    > Nie przeczę że zaniedbałem chociaż akurat PZU na kwitkach nie podaje czy
    > płatność rozłożona na raty.

    Miales chyba obowiazek powiadomic o nabyciu ... czy moze sprzedawca o
    zbyciu.

    > Powtórnie na adres który NIE ISTNIEJE? Nie ma takiego budynku na tej ulicy.

    No ale jaki to byl adres - poprzedniego wlasciciela, czy twoj nowy?

    A poczta co zrobila - odeslala z haslem "zły adres", czy "adresat
    nieznany", czy "awizowano dwukrotnie" :-)

    > To Tusk był winny że nie znalazł guzika z napisem niskie ceny ;-)

    No ale Ziobro zreformowal sądy.

    Tylko ciekaw jestem ... leni zatrudnil, debili jak piszesz, czy
    "swoich" ...