  • Data: 2022-07-27 20:39:33
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-26 o 20:02, _Master_ pisze:
    > ŁAŁ to jest hit?
    >
    > Sąd w swoim "wyroku" napisał inny adres pozwanego a wysłał ten świstek
    > papieru na inny adres i ba były błędne.
    >
    > Jak pier.
    >
    > W jednym piśmie na tej samej stronie ;-)
    >
    > Tak to się muszą balangi odbywać.
    >
    > Bardziej piją czy bardziej ćpają ;_)

    Ja mam zupełnie inne obawy.
    Jeśli w sprawie, gdzie znane są Ci wszystkie szczegóły
    i mógłbyś przedstawić jakoś czytelnie sytuację to Ty
    jedyne co potrafisz, to tylko jęki i jakieś bliżej nieuzasadnione obiekcje.
    Teraz jestem pewny, że każde Twoje wynurzenia tutaj (na newsach)
    to jedna wielka ściema.