  • 1. Data: 2022-07-26 16:09:57
    Temat: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Pomijam już że nie dostałem żadnego zawiadomienia a PZU nakłamało że
    wysłało mi upomnienie o zapłacenie II raty OC za poprzedniego
    właściciela samochodu.
    Sąd jakoś adres znalazł.

    Prawie 4 miesiące szło do mnie pismo o wyroku.
    Nie dopilnowałem moja wina zapłacę ale...

    To też wina Ziobry?

    Czy tam pracują debile?

    Taka biurwa i jej przełożeni nie popracowaliby w prywatnej firmie
    tygodnia. Wylecieliby na zbity PYSK.

  • 2. Data: 2022-07-26 16:29:42
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 26.07.2022 o 16:09, _Master_ pisze:
> [...]
    >
    > To też wina Ziobry?
    >
    > Czy tam pracują debile?
    >
    > Taka biurwa i jej przełożeni nie popracowaliby w prywatnej firmie

    Termin biegnie od doręczenia, a nie wysłania.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2022-07-26 17:15:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 16:09:57 +0200, _Master_ wrote:
    > Pomijam już że nie dostałem żadnego zawiadomienia a PZU nakłamało że
    > wysłało mi upomnienie o zapłacenie II raty OC za poprzedniego
    > właściciela samochodu.
    > Sąd jakoś adres znalazł.

    Sad ma wieksze mozliwosci ... a ty miales obowiazki.
    A PZU ... moze nie naklamalo, zawiadomienie wyslalo, po powtornym
    awizowaniu uznalo za dostarczone :-)

    > Prawie 4 miesiące szło do mnie pismo o wyroku.
    > Nie dopilnowałem moja wina zapłacę ale...

    > To też wina Ziobry?
    > Czy tam pracują debile?

    Jesli pracują, to wina Ziobry :-)

    > Taka biurwa i jej przełożeni nie popracowaliby w prywatnej firmie
    > tygodnia. Wylecieliby na zbity PYSK.

    Rozne sa firmy.

    Ale w czym problem - ktos podal zle dane, czy pismo sobie poczekalo w
    sekretariacie na wyslanie?

    Ale ale ... czy jakis termin nie biegnie od daty dostarczenia?
    Moze mozesz sie odwolac/zaprotestowac, czy jak to sie tam nazywa.

    Tylko co dalej ... zaplacic co sie nalezy, i w kolejnej sprawie
    podawac, ze sie uregulowalo, bez odsetek i kosztow sądowych ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2022-07-26 19:36:52
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 16:29, Robert Tomasik pisze:

    > Termin biegnie od doręczenia, a nie wysłania.

    I co z tego? Przez pół roku pracuję na podatki aby sądy doręczały pisma.
    Mało?

    Inpost dostarcza paczki w 24 godziny

    W dodatku sąd przyjął sprawę wobec osoby której adres NIE ISTNIEJE.
    NIE. NIE POMYLOMY. NIE MA TAKIEGO ADRESU.

    Gdybym pisma nie przyjął to co by się dalej działo? ;-)

  • 5. Data: 2022-07-26 19:50:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 17:15, J.F pisze:

    > Sad ma wieksze mozliwosci ... a ty miales obowiazki.

    Nie przeczę że zaniedbałem chociaż akurat PZU na kwitkach nie podaje czy
    płatność rozłożona na raty.

    > A PZU ... moze nie naklamalo, zawiadomienie wyslalo, po powtornym
    > awizowaniu uznalo za dostarczone :-)

    Powtórnie na adres który NIE ISTNIEJE? Nie ma takiego budynku na tej ulicy.

    > Jesli pracują, to wina Ziobry :-)

    To Tusk był winny że nie znalazł guzika z napisem niskie ceny ;-)

    > Rozne sa firmy.

    Nie mówimy znowu przecież o 3% PATOLOGII

    > Ale w czym problem - ktos podal zle dane, czy pismo sobie poczekalo w
    > sekretariacie na wyslanie?

    Nie mam pojęcia. Dzisiaj doszło. Jakiś proces myślowy musiał gdzieś
    nastąpić ;-) PZU wklepało sobie nr 32.
    A w sądzie już było 39/4 Źle ale czeski błąd i dostarczyli.

    A teraz pewnie mój błąd bo był jednak zły adres i do nie do mnie.

    Cholera jasna ;-)

    > Ale ale ... czy jakis termin nie biegnie od daty dostarczenia?
    > Moze mozesz sie odwolac/zaprotestowac, czy jak to sie tam nazywa.

    Żadne pocieszenie. Odsetki lecą ;-)

  • 6. Data: 2022-07-26 20:02:03
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    ŁAŁ to jest hit?

    Sąd w swoim "wyroku" napisał inny adres pozwanego a wysłał ten świstek
    papieru na inny adres i ba były błędne.

    Jak pier.

    W jednym piśmie na tej samej stronie ;-)

    Tak to się muszą balangi odbywać.

    Bardziej piją czy bardziej ćpają ;_)

  • 7. Data: 2022-07-26 20:09:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.07.2022 o 20:02, _Master_ pisze:
    > ŁAŁ to jest hit?
    >
    > Sąd w swoim "wyroku" napisał inny adres pozwanego a wysłał ten świstek
    > papieru na inny adres i ba były błędne.

    Oj tam oj tam. Mnie w ogóle pism procesowych nie wysyłał. Zadzwoniłem do
    czytelni, że sam sobie przeczytam. Nie można bo kowit. A czemu nie
    wysyłacie - burdel mamy bo kowit. Przecież macie mniej spraw bo kowit to
    skąd burdel? Bo dobra - jak mam się przygotować do sprawy skoro nie mam
    akt i pism procesowych? Pan się nie przejmuje - sprawa pewnie spadnie bo
    kowot. A jak nie spadnie? To pan przyjdzie na rozprawę i powie że nie
    dostał bo kowit, to odroczą:P Sprawa spadła, w międzyczasie czytelnie
    otworzyli;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2022-07-26 20:21:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 19:50:59 +0200, _Master_ wrote:

    > Nie przeczę że zaniedbałem chociaż akurat PZU na kwitkach nie podaje czy
    > płatność rozłożona na raty.

    Miales chyba obowiazek powiadomic o nabyciu ... czy moze sprzedawca o
    zbyciu.

    > Powtórnie na adres który NIE ISTNIEJE? Nie ma takiego budynku na tej ulicy.

    No ale jaki to byl adres - poprzedniego wlasciciela, czy twoj nowy?

    A poczta co zrobila - odeslala z haslem "zły adres", czy "adresat
    nieznany", czy "awizowano dwukrotnie" :-)

    > To Tusk był winny że nie znalazł guzika z napisem niskie ceny ;-)

    No ale Ziobro zreformowal sądy.

    Tylko ciekaw jestem ... leni zatrudnil, debili jak piszesz, czy
    "swoich" ...

  • 9. Data: 2022-07-26 20:35:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 26 Jul 2022 20:02:03 +0200, _Master_ wrote:
> [...]
    > papieru na inny adres i ba były błędne.
    >
    > Jak pier.
    > W jednym piśmie na tej samej stronie ;-)

    Adres pozwanego ma pewnie z pozwu, czyli z PZU.

    Adres do doreczen jak rozumiem sam sobie ustalil.
    Czy tez dostał?

    No ale jak na pozwie był obywatel Master z ulicy Starej,
    tak wyrok wydano na obywatela Mastera zamieszkalego na ulicy Starej,
    i jak przyszlo z poczty ze nieznany, to na moj gust zmieniac wyroku
    juz nie mozna :-)

    Ja bym tam wsadzil wyrok w koperte adresowaną na ulicę Nową.
    Ale w e-sądzie to moze inne zwyczaje - np latwiej wydrukowac na nowo
    pismo wyroku z nowym adresem doręczenia.

    Wychodzi mi na to, ze powinienes szybko wyslac sprzeciw,
    a zaraz potem dogadac sie polubownie z PZU.

    J.

  • 10. Data: 2022-07-26 22:29:08
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.07.26 o 20:02, _Master_ pisze:
> [...]
    > papieru na inny adres i ba były błędne.
    >
    > Jak pier.
    >
    > W jednym piśmie na tej samej stronie ;-)

    Niestety poczta doręcza po adresie, a nie po nazwie, nawet jeśli adresat
    jest listonoszowi znany.
    Wysyłałem kiedyś pismo do Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie napisałem
    adres: aleja "Solidarności" 86/88, 01-003 Warszawa
    a powinno być: Solidarności 90, 01-003 Warszawa

    to obok

    wróciło z adnotacją: "adresat nieznany"