  • Data: 2022-07-27 22:55:14
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek-26-lipca-2022 o 20:35, J.F pisze:

    > Adres pozwanego ma pewnie z pozwu, czyli z PZU.

    Błędny

    > Adres do doreczen jak rozumiem sam sobie ustalil.
    > Czy tez dostał?

    A cholera wie co ustalili bo ustalili ŹLE. Nie ma budynku z numerem 39
    na tej ulicy ;-)

    > No ale jak na pozwie był obywatel Master z ulicy Starej,
    > tak wyrok wydano na obywatela Mastera zamieszkalego na ulicy Starej,
    > i jak przyszlo z poczty ze nieznany, to na moj gust zmieniac wyroku
    > juz nie mozna :-)

    Ja nie chcę zmieniać wyroku bo to tylko 200 zł ale ktoś inny w
    poważniejszej sprawie...

    Powtórzę: Jedyne pismo jakie do mnie dotarło to wyrok na podstawie
    kłamstw że PZU ponaglało i wydzwaniało.
    W dodatku jedyny dokument który dostało PZU to Ksero umowy kupna
    sprzedaży na które wszystkie dane są PRAWIDŁOWE

    > Ja bym tam wsadzil wyrok w koperte adresowaną na ulicę Nową.

    Odebrałem w dobrej wierze. Mam teraz skłamać że nie doszło? ;-)

    > Wychodzi mi na to, ze powinienes szybko wyslac sprzeciw,
    > a zaraz potem dogadac sie polubownie z PZU.

    Gdybym był młodszy i kariolog zabronił mi się denerwować... ;-)

    Czekam na odzew od PZU bo oni wpisali mnie do biku na podstawie swojego
    systemu do którego wprowadzili BŁĘDNE DANE ;-)

    Myślisz że bez sprzeciwu wobec wyroku mogą mnie olać?