  • Data: 2022-07-26 22:29:08
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022.07.26 o 20:02, _Master_ pisze:
    > ŁAŁ to jest hit?
    >
    > Sąd w swoim "wyroku" napisał inny adres pozwanego a wysłał ten świstek
    > papieru na inny adres i ba były błędne.
    >
    > Jak pier.
    >
    > W jednym piśmie na tej samej stronie ;-)
    >
    > Tak to się muszą balangi odbywać.
    >
    > Bardziej piją czy bardziej ćpają ;_)

    Niestety poczta doręcza po adresie, a nie po nazwie, nawet jeśli adresat
    jest listonoszowi znany.
    Wysyłałem kiedyś pismo do Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie napisałem
    adres: aleja "Solidarności" 86/88, 01-003 Warszawa
    a powinno być: Solidarności 90, 01-003 Warszawa

    to obok

    wróciło z adnotacją: "adresat nieznany"