  • Data: 2022-07-28 06:33:43
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-27 o 23:04, _Master_ pisze:

    > na jakiej podstawie twierdzisz że skłamałem

    Nie twierdzę, że kłamałeś, tylko, że nie potrafisz czytelnie zrelacjonować
    tematu i wychodzi Ci bełkot. Z tego bełkotu nic nie wynika - tylko
    narzekanie
    i odbiorca relacji traci zaufanie do źródła.i przyjmuje relację za
    niewiarygodną.
    Czyli sam sprawiasz takie wrażenie, że to ściema.

    A przecież tego nie opowiedział Ci kolega przy piwie i nie znasz szczegółów,
    tylko to Twoja sprawa, której po prostu nie potrafisz opisać.
    Jeśli taki jest poziom Twojej komunikacji z urzędami, to mnie specjalnie
    nie dziwi,
    że rodzą się problemy. Może nawet sam podałeś zły adres skoro jesteś tak
    niefrasobliwy.