  • Data: 2022-07-27 14:10:31
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 26 Jul 2022 22:29:08 +0200, Krzysztof kw1618 wrote:

    > Niestety poczta doręcza po adresie, a nie po nazwie, nawet jeśli adresat
    > jest listonoszowi znany.

    O, polemizowalbym.

    > Wysyłałem kiedyś pismo do Urzędu Dzielnicy Wola w Warszawie napisałem
    > adres: aleja "Solidarności" 86/88, 01-003 Warszawa
    > a powinno być: Solidarności 90, 01-003 Warszawa
    > to obok
    > wróciło z adnotacją: "adresat nieznany"

    A co sie miesci pod 86/88?
    Mogl listonosz pojsc pod 86/88, biurowiec jakis chyba,
    spytac gdzie tu urzad, i uslyszec "nieznany".
    No ale listonosz pierwszy dzien w pracy ? :-)

    Bo podobna sytuacja - małe miasteczko, w nim mała fabryczka,
    i Telekompromitacja Polska, ktora nagle wstawila ulice i nr nie
    wiadomo skad.
    Ale listonosz dostarczyl do adresata, w/g nazwy, a nie adresu.

    No i co - odebrac, i niech sie ksiegowa o sprostowania martwi,
    czy nie odebrac, i ryzykowac, ze telefony wyłączą? :-)

    J.