  • Data: 2022-07-28 17:16:01
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 28 Jul 2022 09:25:16 +0200, _Master_ wrote:

    > Tu udowodniłeś swoją tendencyjność. Przeczytaj pierwszy posta jeszcze
    > raz i jeszcze raz aż ZATRYBISZ.
    >
    > Masz jakieś urzędnicze zboczenie. Awanturujący się klient coś Ci kiedyś
    > niemiłego zrobił? ;-)
    >
    > PS. A teraz dziękuję grupowiczom za dobrą radę wniesienie SPRZECIWU.
    > Teraz już wiem że sprzeciw UMARZA sprawę upominawczą i mam się rozliczać
    > bezpośrednio z PZU. Mam nadzieję że dalej już nic nie przekręcą ;-)

    Jestes pewny ?

    https://krosno.so.gov.pl/images/sad/poradnik-dla-poz
    wanego.pdf

    "W razie prawidłowego (tj. spełniającego powyższe wymogi i
    terminowego) wniesienia sprzeciwu nakaz zapłaty traci moc w całości,
    a e-Sąd przekazuje sprawę do sądu według właściwości ogólnej.
    Utrata mocy nakazu zapłaty wydanego przez e-Sąd na skutek wniesienia
    sprzeciwu przez pozwanego nie jest równoznaczna z zakończeniem
    postępowania w danej sprawie. Będzie się ono dalej toczyło przed
    sądem właściwości ogólnej pozwanego (czyli sądem właściwym według
    miejsca zamieszkania pozwanego) i zostanie on wezwany na rozprawę.
    "

    No ale moze masz inna sprawe i inny tryb.
    Albo zdazysz sie dogadac przed sprawą.

    J.