  • Data: 2022-07-27 23:04:02
    Temat: Re: Od 7 kwietnia szło do mnie pismo o wyroku w e-sądzie
    Od: _Master_ <M...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa-27-lipca-2022 o 20:39, cef pisze:
    > Ja mam zupełnie inne obawy.
    > Jeśli w sprawie, gdzie znane są Ci wszystkie szczegóły
    > i mógłbyś przedstawić jakoś czytelnie sytuację to Ty
    > jedyne co potrafisz, to tylko jęki i jakieś bliżej nieuzasadnione obiekcje.
    > Teraz jestem pewny, że każde Twoje wynurzenia tutaj (na newsach)
    > to jedna wielka ściema.

    na jakiej podstawie twierdzisz że skłamałem

    Mogę udostępnić pismo z dwoma zupełnie innymi adresami w wyroku
    oraz kłamstwami co do działań PZU.

    mam prawo jęczeć jak komuś płacę a ten nie wykonuje obowiązków należycie

    Przyznałem że zaniedbałem upewnienie się u źródła czyli w PZU czy
    sprzedawca mówi prawdę co opłacenia ubezpieczenia.

    Ale potem to już ruszyła lawina niekompetencji i kłamstw w pismach
    urzędowych. np. kilkukrotne próby dodzwownienia się na telefon którego
    numeru nie znali.