  • Data: 2008-07-14 14:50:03
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "Agulina" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:g5d329$vn4$1@news.dialog.net.pl...
    >W wiadomości news:g5clni$qk2$1@achot.icm.edu.pl Adam Kłobukowski

    > Bzdury.
    > Praca musi odpowiadać kwalifikacjom pracownika. Poza tym należy wysłać go
    > na badania lekarskie, czy może wykonywać taką pracę. Co oznacza, że będzie
    > on ostrzeżony.
    > A co z tym zrobi - to już jego sprawa, pewnie głupi nie jest...
    >
    > --
    > Jotte

    Chcę wszystko zrobić zgodnie z prawem, a Ty widzę, że uwielbiasz robić
    zadymę tam gdzie jej nie ma. Poza tym nie jestem facetem! Chciałam uzyskać
    konkretną podpowiedź, za to się naczytałam jaka to ja jestem zła i że
    uprawiam tzw. "hujostwo". Widzę, że trafiłam na forum samych "uciśnionych".
    Z takim myśleniem to w tym kraju nigdy do niczego nikt nie dojdzie.

    pozdrawiam.....Wyzyskiwaczka