  • Data: 2008-07-13 23:40:53
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g5fp2f$ta7$1@news.dialog.net.pl Agulina
    <a...@n...pl> pisze:

    > Chcę wszystko zrobić zgodnie z prawem,
    To się chwali. Ale deklarujesz to dopiero teraz.

    > a Ty widzę, że uwielbiasz robić zadymę tam gdzie jej nie ma.
    Eeee tam, przesadzasz. Cóż to w ogóle za roszczeniowa postawa? Tu się
    wymienia poglądy, opinie. Moje nie muszą ci się podobać, co łatwo przeżyję.
    ;)

    > Poza tym nie jestem facetem!
    Nie czuj się temu winna. ;))

    > Chciałam
    > uzyskać konkretną podpowiedź, za to się naczytałam jaka to ja jestem
    > zła i że uprawiam tzw. "hujostwo". Widzę, że trafiłam na forum samych
    > "uciśnionych".
    Nie, no ale sama zobacz tak obiektywnie na swój tekst.
    Ja o swoim wrażeniu napisałem tu:

    Tylko wytłumacz jedno - wiesz, że facet jest chroniony i zgodnie z prawem to
    mu raczej gów..., znaczy guzik zrobisz, a jednocześnie deklarujesz, że
    chcesz zgodnie z prawem. To jak to jest, czego ty właściwie chcesz? Żeby
    ktoś ci powiedział jak gościa wkręcić żeby się sam podłożył? Jak obejść
    prawo?
    Gdy on obchodzi prawo pracując na zwolnieniu (w każdym razie ty tak
    twierdzisz) to źle, a jak ty zrobisz to samo to dobrze?

    > Z takim myśleniem to w tym kraju nigdy do niczego nikt
    > nie dojdzie.
    To znaczy z jakim właściwie?

    --
    Jotte