  • Data: 2008-07-14 20:00:06
    Temat: Re: Leniwy pracownik
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobrze powiedziane.
    > Ale nie jest mądre doradzać im jak się uczyć pływania na cudzych
    > grzbietach.
    Ma problem, którego nie potrafi rozwiązać.Jeśli już- to "cudze grzbiety"
    To posty w tym wątku.Niektóre.

    Przepraszam, teraz dostrzegłem - babeczka, nie facet:-)

    > A powinieneś.
    Nic mnie do tego nie upoważnia.Zagajenie przedstawiało pytanie o sposób rozwiązania.
    Dziewczyna nie pyta "co sądzicie?" ani "czy dobrze zrobię?"
    Więc i ty sobie daruj, mimo,że forum przyjmie wszystko.

    > Niech sobie oczekuje.
    > Jak zrobić każde hujstwo doradzisz uprzejmie i życzliwie?
    Tak jest.Doradzę nawet żeby odstrzeliła jaja klientowi.
    Zwróć uwagę,że większość ludzi dysponuje mózgiem i sama podejmuje decyzje.
    Doradzam, nie polecam wykonanie.

    R.