  • Data: 2022-05-12 16:44:44
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 12 maja 2022 o 15:11:00 UTC+1 Robert Tomasik napisał(a):
    > Bo u nas chodziki niejednokrotnie sa puste. W mojej okolicy po wsiach, a
    > nawet poza nimi na potęgę pobudowano chodniki, po których zasadniczo
    > nikt nie chodzi.

    Mam tu teoryjkę - chodniki w małych miejscowościach nie służą do chodzenia,
    bo tam ludzie nawet do kościoła lub sklepu odległego o kilkaset metrów jeżdżą
    samochodami, chodniki mają inny cel, tzn. znakomicie ułatwiają parkowanie
    samochodów przed posesjami.

    A do jazdy rowerem i tak się nie bardzo nadają, bo raz, że mają mnóstwo obniżeń
    przy wjazdach na posesje, a dwa, że są za wąskie do jazdy, szczególnie po pijaku.

    Pozdr-
    -Rowerex