  • Data: 2022-05-12 19:48:23
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 12 May 2022 19:23:42 +0200, Shrek wrote:

    > No to tym bardziej wkurwia jak zielone świeci się kilka sekund i
    > pierwszy przejeżdza na żółtym, dwóch na czerwonym a ty jesteś osmy w
    > kolejce:(

    Jak sie wszyscy pospiesza, to i tak przejezdza 3 :-(

    > Ja pisałem o czym innym - która grupa użytkowników mnie najbardziej
    > "wkurwia" w zależności od środka transfortu. Jak jadę samochodem, to
    > zdecydowanie wygrywają inni kierowcy samochodów:P

    Bo rowerow nie ma.
    Jak sie pojawi, to potrafi wk* ... no nie wiem czy to dobre slowo,
    bo zrozumienie mam, ale wk*.

    A inne samochody wk* mnie rzadko ...

    > No ale czasem trzeba przejść przez jezdnie:P

    No to są przejscia, swiatla itp.
    I tylko ostatnio pieszy moze wk*, jak wchodzi z zaskoczenia

    > Ta... mało - może u was. U nas na pęczki:P

    A u mnie malo.

    A - i jeszcze mnie czasem wk* zielona strzalka w prawo - przejezdzam
    ostroznie, ale mknących rowerzystow trzeba wypatrywac daleko.

    J.