  • Data: 2022-05-12 18:40:18
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2022 o 15:48, J.F pisze:

    > A moze wlasnie dlatego, ze jezdza samochodami, to wiedzą, ze rower na
    > jezdni przeszkadza.

    Jako aktywny urzytkownik katamaranu, moto, roweru oraz piechotronu
    powiem tak:

    W samochodzie najbardziej mi przeszkadzają inni kierowcy co nie potrafią
    na któtkopalącym się zielonym się zebrać,

    Na moto... inni motocykliści siedzący na dupie w "kanionie", i panieniki
    w suvach, co nie ogarniają że możnaby coś komuś ułatwić (nie mówię o
    jakiejś nadmiernej uprzejmości i zjeżdzaniu, ale czasem wystarczyłoby
    żeby podjechała 30cm do przodu, ale nawet jej to do głowy nie przyjdzie),

    Na rowerze - na rowerze zasadniczo nic mnie nie wkurwia, bo staram się
    czerpać z tego przyjemność a i mam już tyle doświadczenia, że ciężko
    mnie zaskoczyć jakąś głupostą. A specjalnie wbrew obiwegowym opiniom
    nikt cię zabić nie chce.

    Na piechotę - podobnie jak na rowerze. A nie - wkurwiają mnie światła -
    zwłaszcza te głupio zaporogramowane - ale jak nie ma ruchu to po prostu
    łazę na czerwonym:P

    Generalnie wszelkie "wojny religijne" między róznymi "rodzajami"
    użytkowników toczą się głównie w internecie, albo jak ktoś aktywnie się
    stara wejść w interakcje z innymi (a tacy też są - pewnie to te
    internetowe wycinaki)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!