  • Data: 2022-05-12 19:23:42
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2022 o 19:04, J.F pisze:

    > Mnie juz nie przeszkadza.
    > Jakis *#*$%@ skrocil mi zielone do kilku sekund.

    No to tym bardziej wkurwia jak zielone świeci się kilka sekund i
    pierwszy przejeżdza na żółtym, dwóch na czerwonym a ty jesteś osmy w
    kolejce:(

    > Ja powiem w drugą strone - bedąc w samochodzie ... motory mało
    > przeszkadzaja. Zagrozenie stanowią krótko, potem znikają gdzies z
    > przodu :-)

    Zgoda:P

    > Ale mowimy o czym innym. Jedzie rower ... i blokuje ruch samochodom.

    Ja pisałem o czym innym - która grupa użytkowników mnie najbardziej
    "wkurwia" w zależności od środka transfortu. Jak jadę samochodem, to
    zdecydowanie wygrywają inni kierowcy samochodów:P

    > Na piechote masz chodnik.

    No ale czasem trzeba przejść przez jezdnie:P

    > Albo po prostu rowerystow mało.

    Ta... mało - może u was. U nas na pęczki:P

    > Masy krytyczne jeszcze robią?

    Nie - okazało się, że teraz tak dobrze robią rowerzystom że jakoś głupio
    się masować. Masa wypełniła swój cel (albo się wypełnił sam, choć wątpię
    zeby masa pozostała bez wpływu) i się rozwiązała.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!