  • Data: 2022-05-12 20:39:22
    Temat: Re: Jezdza po chodnikach
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.05.2022 o 18:55, Shrek pisze:

    > Ja jestem za każdym razem jak wracam z pracy:P Jedziesz tu przed tym
    > autobusem
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2689757,20.9857312,3a
    ,75y,294.82h,85.51t/data=!3m6!1e1!3m4!1sz7SxSY06B41Y
    g7lvSuazBQ!2e0!7i13312!8i6656

    > i teoretycznie powinieneś sobie na pasach w lewo skręcić, bo tam się
    > zaczyna DDR biegnąca wzdłuż ulicy:P

    Dlatego nadkładam kilometrów. Nie chcę trafić na sytuację, w której
    powinienem wiedzieć, że gdzieś w pobliżu jest droga dla rowerów. ;)
    W ogóle drogi dla rowerów w mieście, to nieporozumienie. A jeszcze teraz
    dołożyli do tego rolkarzy, hulajnogarzy/(hulajnogistów?), i innych
    użytkowników urządzeń transportu osobistego.
    Proszę bardzo, niech ustawodawca sobie wpuszcza na drogi wszystkich
    chętnych, ale niech zniesie obowiązek jazdy z tym towarzystwem dla
    rowerzystów.
    Drogi dla rowerów przydałyby się wzdłuż tras między miastami, poza
    terenem zabudowanym.

    > Czyli nigdy ale troszkę:P

    No, prawie nigdy. ;)
    Czasem można skrócić sobie drogę, żeby choć częściowo wyrównać nagminne
    nadkładanie. :D

    --
    -
    Akarm