  • Data: 2009-04-24 07:01:56
    Temat: Re: Gwarancja na buty a "długotrwałe użytkowanie"
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Apr 2009 08:32:20 -0700, madqba napisał(a):

    > 1,5 roku temu zakupiłem buty, na które producent udzielił dwuletniej
    > gwarancji.

    Ale jak udzielił gwarancji? Jest napisane, że zobowiązuje się do
    usunięcia tego rodzaju wad w ramach gwarancji?

    > pytanie, czy w tej sytuacji sprzedawca rzeczywiście ma prawo do
    > odrzucenia reklamacji?

    Hmm... gwarancji udzielił producent, dlaczego zatem postanowiłeś
    skorzystać z niej u sprzedawcy?

    PS jeśli masz na myśli możliwość skorzystania z tzw. "niezgodności" to
    też popieram sprzedawcę. Ochrona wprawdzie trwa 24 miesiące, ale już po 6
    miesiącach musisz wykazać, że wada jest skutkiem czegoś, co było w rzeczy
    wcześniej.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl