  • Data: 2003-07-31 08:57:56
    Temat: Re: Groźby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Od: "newbie" <N...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > OK, a ty jeśli pracujesz w sklepie i nie lubisz jak wymuszają haracze to
    > zatkaj uszy i zasłoń oczy.

    Płać albo walcz.
    Tylko do walki potrzebujesz pieniedzy... Musialbys sobie ochrone w sklepie
    zafundowac. Policja gowno zrobi... A sklep moga spalic.
    Tak samo z tymi smsami. Albo odbieraj dalej i bój sie dalej albo zrob cos z
    tym. "mijamy się codziennie w drodze do sklepu". Teraz ty chodz na zakupy i
    popatrz na ludzi. Mozesz tez poscic swoja dziewczyne i ogladac z boku kto
    sie na nia "dziwnie" patrzy. Jest to albo gosc chory psychicznie albo ktos
    sobie jaja robi. (moze ktos cie nie lubi, z kims sie ostatnio pokluciles?).