  • Data: 2003-07-31 08:50:39
    Temat: Re: Groźby przez SMS - byłem na Policji i NIC... pomocy :(
    Od: "maluman" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale popatrz na to z innej strony. Czy jest bardziej realne, niż gdyby
    > nie było tych SMS-ów ? Przecież tak samo gość mógłby ją sobie upatrzyć,
    > śledzić i nawet nikt by o tym nie wiedział. A tak przynajmniej będzie
    > uważać i nie chodzić np samotnie wieczorami. Więc gdyby gość miał
    > faktycznie niecne plany to sam sobie je utrudnia.
    > Tak więc realne zagrożenie IMO nie jest większe niż zwykle, niestety...

    Rozumiem... nie jest to wg. mnie logiczne, bo wynika z tego, że jeśli ktoś
    Ci grozi to powinieneś się cieszyć, bo to oznacza że jest o jednego
    potencjalnego świra mniej (bo przecież TEN ci nic nie zrobi)
    Ciekawe w takim razie po co art 190 kk
    Szkoda że ten wątek zamienia się w dyskusję o niczym, a mi nie pozostaje nic
    innego jak powiedzieć dziewczynie "Módl się". Taki chyba jest ten kraj. Bo
    wg. mnie wystarczą dwa wnioski: do operatora i potem do providera, aby się
    dowiedzieć kto to, pogrozić mu i dziewczyna mogłaby spać spokojnie. Jeśli to
    jest jakiś znajomy to sam bym mu chętnie tyłek skopał, bo żaden żart nie
    jest wart takich nerwów. A może okazało by się, że ten ktoś był już notowany
    za np. próbę gwałtu? Różnie bywa.
    Będąc wczoraj na policji obserwowałem jak ludzi spuszczać na drzewo... Nikt
    kto przyszedł nie został wysłuchany jeśli się nie narzucał. Smutne to.