  • Data: 2004-01-18 09:51:58
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Roberto 666" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> wrote in message
    news:budk6g$sp9$1@news.onet.pl...
    > Poza tym za tresci pornograficzne nalezy uznac nie tylko material video
    czy
    > zdjecia ale m.in. tekst. A idac takim tokiem rozumowania (nie ma
    > pokrzywdzonej bo nie istnieje) zawsze mozna byloby wybronic sie
    > rozpowszechniajac taki tekst poprzez twierdzenie ze to przeciez wymyslona
    > osoba.

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć że niniejszy post nie ma cna celu urażenia
    niczyich uczuć, jeżeli tak się stanie to z góry przepraszam. A teraz do
    rzeczy: czy ktoś z sznownych grupowiczów mógłby mnie - jak wiadomo laikowi w
    kwestiach prawa - wskazać definicję pornografii ? W jakimś kodeksie czy
    innym tego rodzaju dokumencie ?

    Z poważaniem
    Roberto