  • Data: 2004-01-17 23:35:37
    Temat: Re: Głupota...
    Od: "Ajgor" <ajgor@bez_spamu.go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    NoMAD wrote:
    > Użytkownik "Roberto 666" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To ja jestem tym osobnikiem.

    Wlasnie przez takich oszolomow Polska jest, jaka jest. A pozniej sie mowi,
    ze "to wszystko wina tych na gorze". A prawda jest taka, ze 80% tego
    oszolomstwa to sami sobie stwarzamy wlasnie takimi bzdurami.
    Jak juz chcesz kogos oskarzac, to oskarzaj tych, ktorzy na prawde komus
    wyrzadzaja szkode. Na przyklad pojezdzij autobusem po miescie, zlap jakiegos
    kieszonkowca (zapewniam - nie trzeba dlugo jezdzic - wszedzsie ich pelno) i
    jego oskarzaj. A nie czepiaj sie czlowieka, ktory woli swoje fantazje
    realizowac na "papierze" (w tym przypadku na monitorze), niz w
    rzeczywistosci. No, chyba ze oskarzysz tez na przyklad Nienackiego czy
    innych polskich pisarzy, ktorzy tez niezle swintusza. A w ogole to oskarz
    pol Afryki przed trybunalami miedzynarodowymi, bo tam kobiety maja dzieci
    juz w wieku 13 lat. To dopiero kontynent zboczencow.