  • Data: 2005-04-04 22:59:10
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d2se4u$1q6$1@news.dialog.net.pl...

    > A ja znam przypadki (sporo) jak jest dokładnie odwrotnie, i co -
    > powinno tak być? Bo dla mnie to ewidentny dowód na chorobę systemu.

    Świata się naprawić nie da. Można próbować go co nieco polepszyć.

    Mnie już nie tyle przeraża sam stan systemu, bo osobiście jestem zdania,
    że główny problem, to po prostu brak autorytetu u uczniów. To generuje
    takie kuriozalne zachowania, jak kradzież telefonu. Gdyby ta szkoła
    normalnie działała, to nauczyciel przekonał by uczniów, że lepiej
    będzie, jak nie będą telefonów używać i na tym opierał swój autorytet.
    No, ale że sam zakaz jest bezsensowny, to i przekonać do niego
    kogokolwiek będzie trudno. W konsekwencji sfrustrowanemu dyrektorowi nie
    zostaje nic innego, jak odwołać się do przemocy. Następny krok, to
    podejrzewam będą kary cielesne. :-)