eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Tue, 31 May 2022 15:22:05 +0200 (CEST)
    <629060cf$0$482$65785112@news.neostrada.pl>
    <r8ffjxf0tkm3$.p62y50fvf1l3.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <d...@4...net> <a...@w...eu>
    <1...@4...net>
    <6294f026$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <99uyijv982l5.576t90g6a1qf$.dlg@40tude.net>
    <6295f80e$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <e1ye9h1nbttc$.ug533jw2ieup$.dlg@40tude.net>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Zasada nieoznaczoności powiada, że są pary wielkości, których nie można
    > jednocześnie określić z dowolną dokładnością. Przykładowo, jeśli dokładnie
    > znamy położenie cząstki (załóżmy, że to możliwe), to nic nie wiemy o jej
    > pędzie.
    > [...]

    Nie traci się wiedzy o "słuszności sprawy" za którą walczy? Czy USA się
    rwie na wyprzódki ogłaszać jakie kurewskie i krwawe reżimy popierało
    długo w krajach z których często pochodzą "terroryści według USA"?
    Czy USA rwą się rozgłaszać co wyprawiał Szach Iranu że ich Iran po
    szachu aż tak "kocha inaczej"? Czy walczenie z państwem które latami
    popiera krwawe reżimy (np. w Egipcie) jest walką z "wolnością i
    demokracją" jak bezczelnie wciska USA "mało spostrzegawczym"?
    No chyba że w takim sensie jak w tym z czasów okupacji Iraku:
    "W Iraku rządzi demokracja. Demokracja USA.".

    --
    A. Filip