eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-31 15:22:05
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Zasada nieoznaczoności powiada, że są pary wielkości, których nie można
    > jednocześnie określić z dowolną dokładnością. Przykładowo, jeśli dokładnie
    > znamy położenie cząstki (załóżmy, że to możliwe), to nic nie wiemy o jej
    > pędzie.
    > [...]

    Nie traci się wiedzy o "słuszności sprawy" za którą walczy? Czy USA się
    rwie na wyprzódki ogłaszać jakie kurewskie i krwawe reżimy popierało
    długo w krajach z których często pochodzą "terroryści według USA"?
    Czy USA rwą się rozgłaszać co wyprawiał Szach Iranu że ich Iran po
    szachu aż tak "kocha inaczej"? Czy walczenie z państwem które latami
    popiera krwawe reżimy (np. w Egipcie) jest walką z "wolnością i
    demokracją" jak bezczelnie wciska USA "mało spostrzegawczym"?
    No chyba że w takim sensie jak w tym z czasów okupacji Iraku:
    "W Iraku rządzi demokracja. Demokracja USA.".

    --
    A. Filip