eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-01 01:53:44
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-31, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > To jest dokładnie ta sama argumentacja - mieszkasz gdzie indziej, nie
    > głosujesz.

    Tu głosujesz na zarząd dobrem narodowym włączając w to majątek narodowy
    i dobre imie kraju. To nie są sprawy dotyczące jakiegoś konkretnego
    chodnika w powiatowym miasteczku.

    > No nie. To akurat nie było w pakiecie:P

    Wychodzi, że jednak było, czego większość Warszawiaków najwyraźniej
    świadomość miała - vide jak głosowano :)

    > No to niech przegłosuje u czaszkowskiego i sobie stawia:P

    Apropos, coś dawno nie słychac o ściekach pod Wisłą? :)

    > W sensie mohery czy naziołki?

    Tak myślę jakoś te okolice właśnie.

    > Większość krajów ma z nami taką umowę - przynajmniej tych co ci z
    > pamieci do głowy przyjdą (nie wiem jak z rajami podatkowymi).

    Ale to nie moja wina :) Są takie, które nie mają.

    > No to w ramach teoretycznej możliwości jestem sklonny przyznać ci prawo
    > do głosowania w dniu głosowania miedzy 10 a 14 w lokalu 14 na narbutta
    > 70 w warszawie - uprzedzając nie mam pojecia co tam jest:P

    Na razie głosuję w lokalu w częsci biurowej pewnej galerii handlowej
    przy najbardziej preestizowej ulicy kraju :)

    > W sensie przylatujesz na wybory?

    E-e. Ale wszystkie czynności cywilno-administracyjne jak certyfikaty
    urodzenia, ślubów etc. plus okręg wyborczy to u mnie Warszawa
    Śródmieście.

    --
    Marcin