eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 14:43:12
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.05.2022 o 14:03, Shrek pisze:

    > To na chuj straszysz.

    Przypomnę dla porządku, że to ty wyskoczyłeś z tą okupacją.

    > Powiedziałeś już onz, że się myli i izrael nie
    > okupuje terenów palestyńskich?

    Ujmę to tak... gdyby moi sąsiedzi, w domku obok, albo po drugiej stronie
    ulicy, i gdyby takie sąsiedztwo byłoby normą, a nie wyjątkiem, byli
    zjebanymi fanatykami religijnymi, mąż w tej rodzinie zakazywał edukacji
    córki, bo wtedy będzie miała wyższą wartość w razie sprzedaży za mąż,
    żonę prowadził na spacery na łańcuchu ze szmatą na twarzy żeby
    przypadkiem inni mężczyźni nie umarli z powodu zgorszenia, a jego syn na
    rozkaz innego religijnego zjeba w każdej chwili byłby gotowy założyć
    szelki z dynamitem i rozjebać się w restauracji sąsiedniego państwa, to
    moim ostatnim zmartwieniem na świecie byłoby to, że żołnierz z tego
    sąsiedniego państwa patroluje z bronią, z ostrą amunicją, moją ulicę.

    Jakbym np. mieszkał w państwie ISIS i wyczytał na stronie ONZ, że moje
    państwo jest pod okupacją innego państwa, którego społeczeństwo jest na
    wyższym etapie cywilizacji, żeby pilnowali aby jakiś członek ISIS nie
    wpadł na pomysł zabrania mi córki na niewolnicę seksualną na spółkę z
    kolegami, to na słowo "okupacja" nie dostawałbym drgawek i nie załamywał
    rąk tylko dlatego, że natknąłem się na słowo "okupacja".
    W dużym skrócie, nie mam tendencji do przypierdalania się do sęków, bo
    ogarniam kontekst i sens.

    Z drugiej strony, miałbym poważny problem z takim żołnierzem, gdyby w
    ramach nudy patrolowej zachciało mu się zgwałcić córkę tego mojego
    sąsiada, a syna zastrzelić, bo dawno broni nie czyścił, a chciał sobie
    przypomnieć jak się to robi.

    > Rozumiem, że popierasz zbrodnie żydowskie na okupowanych przez izrael
    > terenach?

    Nie.
    Ale dla porządku przypomnę, że pytałeś, czy należy blokować ich media.
    Więc ci odpowiedziałem, że być może należy.
    I najwyraźniej nie zrozumiałeś odpowiedzi.

    Więc powtórzę, że to zależy. Nie śledzę ich mediów, nie dociera do mnie
    ich przekaz, a już na pewno nie w takim zakresie jak fiutinowskie
    ścieki, żebym był w stanie na pierwszy rzut oka (tak jak jest to możliwe
    w przypadku fiutinowskiego ścieku) ocenić, czy należy, czy nie.

    I żeby nie było, ostrzegałem, że to dla ciebie zbyt trudne tematy, skoro
    takie oczywistości trzeba ci tłumaczyć.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr