eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 14:19:24
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A przy gwałtach coś mierzymy czy też uważamy, że fakt pastwienia się
    > nad kimś psychicznie jest rzeczą o wysokiej szkodliwości społecznej?

    Coś tam oceniamy, skoro sąd na postawie swoich przemyśleń i dowodów
    wydaje wyrok. Na razie sąd a nie minister.

    > No
    > bo chyba nie twierdzisz, że faszystowska w zasadzie indoktrynacja jest
    > społecznie obojętna?

    Oczywiście że nie. Z tym że inne jest odziaływanie wewnętrzne a inne
    zewnętrzne. Śmiem twierdzić, że to zewnętrze to zwykle jest mało
    skuteczne. Choć oczywiście są takie ewenementy jak koszulki z che,
    zdjęcia z ruskiej pabiedy w birmie, to że izrael wmówił światu, że to
    palestyńczycy na nich napadli i ogólnie to, że niektórzy dalej wierzą że
    komunizm może się udać, tylko jeszcze to nie był ten prawdziwy. Ale jak
    porównasz to z tym, że stalin zrobił chujnie z sowietów a ruskie za nim
    dalej tęskną to sam widzisz, że taka zewnętrzna propaganda to jest
    piskuś przy wewętrznej.

    > Jeśli tam kłamią, indoktrynują i namawiają do zwalczania Palestyńczyków
    > to pewnie należałoby to zamknąć, ale czy tak jest?

    Nie no - mówią, żeby im dać niepodległość i odłączyć od izraela:P
    Przecież rozsądny jesteś - naprawdę twierdzisz, że izraelskie media (tak
    ogólnie, nie w jakiś opozycyjnych szczegółach) nie popierają izraelskiej
    okupacji terenów palestyńskich? Rząd izraelski też jest przeciw? Bez jaj
    - oczywiście, że popierają politykę izraela.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!