eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 10:46:14
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie tyle niczym nie popartych co trudnych do zmierzenia. To tak jakby
    > powiedzieć, że gwałt psychiczny i jego szkodliwość są oparte na
    > domysłach.

    No ale my jesteśmy na grupie prawo - więc wypada jakoś to uowodnić, a
    nie że władcy się uwidzi, że jakieś tam medium jest szkodliwe to
    zamykamy po uważaniu, bo przecież nie da się zmierzyć.

    > A żydowskie media to które?

    Nie wiem - nie mają tam jakiego israel time, który można by zablokować?
    Izraeskie media nie popiejają okupacji terytoriów palestyńskich?
    Minister spraw zagranicznych izraela pierdolił o polobozach zagłady.
    Skoro chcesz blokować RT, to należałoby przez analogię zablokować media
    izrelskie i stronę ministerstwa sprawa zagranicznycj - a chuj - całego
    rządu - przecież oni popierają okupację z definicji.

    > Oczywiście, że nie mówisz. To przejaskrawiony przykład szkodliwego
    > działania opartego na prawdzie i dobrych intencjach.

    To dobrze, że przynajmniej tu się zgadzamy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!