eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-21 12:22:15
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2022-05-21, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sądzę, że ci co wczesniej pisiorami nie byli tego nie słuchają.

    Sądzę, że rodziny pisiorów słuchają jak najbardziej, a ich dzieci
    podchwytują klimaty jak ojciec z matką drą ryja do telewizora jacy to w
    PO złodzieje i putinowska gnida Tusk. Tak to MZ działa raczej niż, choć
    dziecko, opiwiem ci teraz o niedobrych lemingach.

    ally-watch-or-read-rt-anyway-its-hard-to-tell-but-so
    me-of-their-social-numbers-are-eye-popping/

    > Powiedziałbym wręcz że absurdalnie dużo. A - i wychodzi na to że należy
    > im nie rt blokować a fejskuki, tłitery, telegramy i istagramy:P Grubo
    > się robi.

    A FB ich nie poblokował?

    > To niech żygają. U nas też się zdarza na wykopach i w komentach na
    > gazeta.pl, ale sądzę że to trole fabtyki w petersburgu.

    To też możliwe.

    > Generalnie wszystkie badania były za tym, że większość jest przeciw
    > zmianą.

    Najwyraźniej z badań wyszło, że nie na tyle, żeby pis ruszyć.

    --
    Marcin