eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-16 10:36:42
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2022 o 08:06, Shrek pisze:

    > No i tak właśnie się stanie. A argumentem za tym że tak można będzie -
    > przecież nawet UE tak robi. I obiektywnie trzeba przyznać że to
    > doskonały argument.

    Dla pislamskiego suwerena zwykle argument, że EU tak robi, to argument
    przeciwko - żeby właśnie tak nie robić.
    Ja wiem, że oni logicznie nie myślą i dobierają sobie argumenty akurat
    jakie im pasują, nawet jeżeli będą idiotyczne (no bo skora zła UE coś
    robi, to dlaczego to ma być pretekstem, że pislam też tak coś zrobi?).

    To tylko potwierdza to, co napisałem wcześniej - to żaden argument, jak
    będą coś chcieli zrobić, to to zrobią. Nie potrzebują pretekstu, a jeśli
    nawet, to wyciągną dowolny z dupy, czy będzie miał sens, czy nie będzie
    miał.

    > Dlatego ja generalnie jestem przeciwny naginaniu
    > prawa lub tworzeniu specustaw, bez bardzoooooo wyrażnej potrzeby.

    Aaaa... no skoro wojna, tortury, gwałty i morderstwa nie są dla ciebie
    wyraźną potrzebą, to spoko.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr