eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-16 15:31:37
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 May 2022 11:32:18 +0200 (CEST), A. Filip wrote:

    > <parafraza> No właśnie się zastanawiam kto tak naprawdę słuchał RWE
    > (Radio Wolna Europa) i jak zagłuszanie tej stacji za PRL wpłynęło na
    > jego procesy myślowe. Obstawiam że to był margines. </parafraza>
    > <ironia> Komuniści RWE zagłuszali bo się go aż tak straszliwie
    > bali. Historia przyznała rację ich obawom, nieprawdaż? :-) </ironia>
    >
    > P.S. Dla mnie duży ubaw to zderzanie ze sobą dwóch linii propagandowych :-)
    > [ np. "PRL: Kraj z którego Polacy chcieli uciec a w którym Żydzi
    > (marcowi) chcieli zostać. ]

    Ale wiesz, ze to tez duze uproszczenie?

    Jedni ["prawdziwi"] Polacy chcieli uciec, inni nie chcieli, albo bali
    sie troche.
    Niektorym Żydom zyło sie dobrze, czy nawet bardzo dobrze, to po co
    mieliby uciekac. Przyszedl 68 i sie zmieniło.
    Jedni na to "zasłużyli", inni oberwali rykoszetem, wiekszosc chyba
    wolala nazwiska zmienic.

    J.