eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-16 11:32:18
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > No właśnie się zastanawiam, kto tak naprawdę czytał to rt.com i jak
    > blokada wpłynie na jego procesy myślowe. Obstawiam że jest to
    > margines.

    <parafraza> No właśnie się zastanawiam kto tak naprawdę słuchał RWE
    (Radio Wolna Europa) i jak zagłuszanie tej stacji za PRL wpłynęło na
    jego procesy myślowe. Obstawiam że to był margines. </parafraza>
    <ironia> Komuniści RWE zagłuszali bo się go aż tak straszliwie
    bali. Historia przyznała rację ich obawom, nieprawdaż? :-) </ironia>

    P.S. Dla mnie duży ubaw to zderzanie ze sobą dwóch linii propagandowych :-)
    [ np. "PRL: Kraj z którego Polacy chcieli uciec a w którym Żydzi
    (marcowi) chcieli zostać. ]

    --
    A. Filip