eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-16 08:06:18
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to dlaczego nie w tej chwili skoro naczelnik już wielokrotnie naginał
    > co tylko się dało?

    Ale właśnie na tym polega myk, że ja jestem przeciwny takie możliwości
    nie tylko w tej chwili ale ogólnie.

    > No to ponownie, po co w ogóle jakaś ekstra ustawa? Niech powiedzą, że
    > zagraża państwu (bo zagraża, pisiemu) i zpacyfikować.

    No i tak właśnie się stanie. A argumentem za tym że tak można będzie -
    przecież nawet UE tak robi. I obiektywnie trzeba przyznać że to
    doskonały argument. Dlatego ja generalnie jestem przeciwny naginaniu
    prawa lub tworzeniu specustaw, bez bardzoooooo wyrażnej potrzeby. Po
    prostu wie, że wcześniej czy później zostaną wykorzystane w innym celu.

    > Co do zasady to jeszcze nie tak dawno działało to w oparciu o tzw.
    > kulturę i dojrzałość systemu politycznego, gdzie jak ktoś popełnił
    > łajdactwo (i wyszło ono na jaw) to związane środowisko pozbywało się
    > delikwenta.

    Tym niemniej dalej areszty nakładały sądy a nie politycy. I lepiej niech
    tak zostanie.

    > Tak się MZ nie da, bo jak kultura polityczna to wiadro gnoju, to każde
    > mikrozarządzanie da się obejść

    Akurat decysowanie przez partię a nie powołane do tego organy to
    mikrozarządzanie.

    > jak da się obejść praktycznie każdy
    > przepis.

    Ale to nie jest powód żeby popierać złe przepisy. Choćby komuchów dawno
    już nie ma, a mnóstwo przepisów po nich zostało.

    > Mówisz, że nie liczą się z Unią czy US, no to co ich
    > powstrzymuje przed momentalnym skokiem na całą kasę,

    Nawet w najwiekszych dyktarurach dyktator nie jest w stanie zagarnąc
    calości dla siebie.

    > tj. nad
    > zagarnięciem wszystkich instytucji? Po ich wyborcach to spłynie, jak
    > długo będzie pińcet plus w takiej czy innej formie.

    Przecież to właśnie robią.

    > Ba, pewnie nawet jest uważane za potrzebny element.

    Raczej nie - po prostu brakuje głosów, więc go tolerują.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!