eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-16 07:59:30
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.05.2022 o 17:57, Kviat napisał:

    > Wiem. Wszyscy wiedzą.
    > Dlatego został zablokowany.

    to czemu tak ciężko wydac decyzję? Skoro to takie jasne?

    > Oni też doskonale wiedzą co mają za uszami i wielokrotnie udowadniali,
    > że mają to w dupie, więc robią to z premedytacją.
    >
    > https://niezalezna.pl/440942-koniec-rosyjskiej-propa
    gandy-w-polskim-internecie-portal-marcina-roli-zablo
    kowany

    > A tu z 2019:
    > https://pl-pl.facebook.com/osrodek.monitorowania/pos
    ts/1021621271346339/

    ten pseudoośrodek, który przegrywa procesy i nie wiadomo czemu jest tak
    promowany?

> [...]
    >
    > Ostatnio zgłaszaliśmy m.in. filmy, w których redaktorzy wrealu24
    > pochwalali ataki na Marsz Równości w Białymstoku.
    >
    > Marcin Rola został już skazany w procesie za nazywanie uczestniczek
    > Czarnego Protestu "feminazistkami" (wyrok jest nieprawomocny), jego
    > kolega Roman Sklepowicz stanął przed sądem za słowa "kto to rucha" wobec
    > tych samych kobiet."
    >
    > "Przeciwko prowadzącym program Ośrodek złożył kilkanaście zawiadomień o
    > przestępstwa nawoływania do nienawiści."
    >
    > Niestety, z tego co widzę, na YT nadal funkcjonują.
    > Powinni reagować częściej i bardziej skutecznie.

    na prawdę jestes tak głupi, że nawet nie sprawdziłeś co zostało
    zablokowane? Ba nawet ich platforma video nie została zablokowana, tylko
    portal informacyjny,na którym akurat jeszcze informacji za bardzo nie
    było... Więc znowu p**sz jak potłuczony bez wiedzy, a jedynie przez
    pryzmat 'wydaje ci się'

    > No tak. Bo oczywiście internety mają krótką pamięć i wszystko
    > wcześniejsze zostało skasowane i zapomniane. Nigdy się nie wydarzyło.
    >
    > https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wrealu24-tv-us
    uniety-z-youtube-za-mowe-nienawisci-marcin-rola-zyje
    my-w-czasach-pelzajacego-totalitaryzmu

    ale Ty wiesz, ze nie rozmawiamy ani o yt, ani o platformach video?

    > "Autorzy wRealu24.tv zdecydowali się ukryć zdecydowaną większość
    > zamieszczonych wcześniej nagrań, tak żeby nie można było zgłosić
    > zastrzeżeń wobec nich i usunąć całego kanału."

    tak i dlatego mają własną platformę video i na niej zamieszczają i ta
    platforma nie została zablokowana, ale znowu "nie wiem, ale się
    wypowiem", co masz nader często w zwyczaju.

    > Ciekawe dlaczego, skoro w tych materiałach nic złego nie było...

    cóż fb Piotra Schrama w pewnym momencie banował za podanie oficjalnego
    komunikatu rządowego...

    > Czyli mogę przez np. rok srać komuś na wycieraczkę, zrobić sobie przerwę
    > na przebudowywanie i udawać, że wcześniej nic takiego nie miało miejsca?

    co to ma do rzeczy - gdyby było tak jak piszesz, zablokowali by przed
    przerwą, ale znowu p*sz od rzeczy i znowu jak mistrz nietrafionych
    analogii próbujesz wymyślić coś "na siłę", ale myślenie najwyraźniej nie
    jest Twoją najmocniejszą stroną.

    > A ile jeszcze powodów potrzebujesz, skoro ilość dotychczasowych cię nie
    > przekonała?

    jeden - oficjalnie podany wraz z uzasadnieniem w oficjalnej decyzji.

    > To świetny przykład. Dziękuję za przypomnienie.
    > Współcześni faszyści oczywiście w ramach tej samej wady umysłowej
    > nazywają wszystkich innych faszystami. Głoszą faszystowskie treści
    > równocześnie wstydząc się ich.

    wypisz wymaluj lewica w sejmie z jednej strony "moje ciało, moja
    sprawa", a zaraz potem "jak się nie zaszczepisz preparatem
    eksperymentalnym to trzeba odebrać ci prawa obywatelskie".

    --
    http://zrzeda.pl