  • Data: 2018-03-15 20:48:14
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-15 o 17:12, J.F. pisze:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > USA jakos sie obywa bez.
    > Powiedzialbym, ze taka publiczna TV jest potrzebna, aby trzymac poziom,
    > do ktorego beda prywatne musialy sie dostowac, z korzyscia dla nas,
    > odbiorcow ... ale w miedzyczasie publiczna zeszla w okolice psow, i to
    > jeszcze przed PiS.

    Mamy taka telewizję, ze musimy (jak telewizor przy okazji włączony)
    patrzeć jak cwaniaki bawią się w swoim gronie oraz żrą. To gotowanie w
    telewizji to dla kogo? Dla tych co są w pracy w telewizji, żeby mogli
    się później nażreć.

    KRRiT "urzęduje" sobie w pałacyku przy ul. Sobieskiego w Warszawie. Po
    co ta KRRiT to ja nie wiem. Może to w pewnym sensie komornicy od
    ściągania abonamentu i brania dużych wynagrodzeń.

    > Ale tak zawsze bedzie.
    > Jedyne systemowe rozwiazanie, to pozbyc sie panstwowej TV.

    Nie pozbędziemy się, bo ktos musi "nadawać komunikaty" dla ludu
    uciemiężonego.
    Tak jak Gomułka. Były kiedys takie głosniczki nazwane szczekaczkami i
    wisiały w chyba każdym domu. Gomułka nadawał. Darmowe było-bez abonamentu.

    --
    animka