  • Data: 2018-03-15 21:08:27
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Państwo to toleruje, bowiem to zaszłość historyczna i nie ma pomysłu,
    > jak to mądrze rozwiązać. Kiedyś na terenie Polsko poza nielicznymi
    > wyjątkami można było oglądać tylko TVP. Jak nam w stanie wojennym
    > wyłączyli TVP, to u mnie nadal telewizja działała. Oglądaliśmy
    > Czechosłowacką. Ale wracając do tematu były książeczki i płacono na TVP.
    > Większość Polaków miała tylko TVP, a telewizor służył tylko do jej
    > oglądania.

    Kiedys ludzie byli głupsi, bardziej naiwni i lecieli na pocztę
    rejestrować radioodbiorniki i tv.
    Do tej pory są zarejestrowani i zmienić to może tylko starość, bo
    staruszkowie już placić nie muszą. Czy wszyscy dożyją? NIE.

> [...]
    > podmioty publiczne, a te muszą stosować tzw. dyscyplinę finansową. Czyli
    > przykładowo nie dałoby się kupić z "wolnej ręki" programu "Koło
    > Fortuny", tylko trzeba by było ogłosić przetarg, albo stosować wskazane
    > w ustawie różne tryby.
    >
    > Po za tym nikt nie chce się przyznać do tego, że oglądanie TVP jest
    > przymusowe. A jak ktoś nie ma ochoty? Wszak kanałów jest multum.
    > Oczywiście można by zakombinować z płatnymi platformami, ale coś
    > podejrzewam, że choćby przez przekorę ludzie by nie chcieli płatnego
    > TVP. Nikt nie chce ryzykować wypuszczenia z ręki takiego medium.

    Programów mam ze 150, ale nie ma czego oglądać. Jak dzisiaj na jednym
    programie jakiś film (i tak staroć) to jutro na innym programie leci ten
    sam, albo ten sam ze 3 razy w tygodniu na tym samym programie. Nawet na
    tym Canale+ nie ma nic ciekawego, raczej minimum nowości. Szkoda
    pieniędzy na dodawanie tego pakietu do abonamentu.
    Na Polsacie jak już dadzą jakiś lepszy film, to co 15 minut puszczają
    reklamy, które lecą ok, pół godziny i na dodatek jedna i ta sama reklama
    często jest powtarzana 3 razy. Weż oglądaj jedną reklamę 3 razy.
    Przecież normalny człowiek, a może nie chciwy na szmal czegoś takiego
    telewidzom by nie zrobił.
    Po prostu banda rozpasionych byków!

    > No i zostaje to, co teraz, czyli dobrowolna opłata. Inna sprawa, że
    > jakby ktoś tam myślał, to by zauważył, że skoro wpłaty od jakiś tam
    > kilku procent oglądających wystarczą, to może wystarczyłoby zbierać od
    > wszystkich, ale te 10 razy mniej. Skoro opłata za rok wynosi 246 zł, to
    > może by wystarczyło od wszystkich pobierać po 25 zł/rok.

    Teraz wiceministrom mają dać podwyżki po 6000 zł. Wracamy do czasów
    wykorzystywania chłopa pańszczyźnianego, czy jakoś tak. Cos czyimś
    kosztem, czyjąś uczciwą pracą, emeryturą dla darmozjadów i dewiantów.

    --
    animka