  • Data: 2018-03-16 08:28:35
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-15 o 20:47, Shrek pisze:
    > Kłamią... trudno. Ale skutek ich kłamstwa jest taki, że nie jest to
    > podatek. Co z kolei ułatwia obywatelom lecenie w chuja z państwem bo
    > jednak listonosz to nie skarbówka.

    A zdajesz sobie sprawę że zaległości w płaceniu tego "nie podatku" są
    zajmowane z emerytur i normalnie windykowane?

    Widzę że mało wiesz a tym temacie

    > Nie trzeba - po pierwsze można nie mieć odbiornika. Po drugie można "nie
    > mieć" odbiornika, po trzecie można korzystać z odbiornika babci.

    A wiesz co jest odbiornikiem wg przepisów?

    > A co ma do tego głos mniejszości i równouprawnienie czy demokracja?

    Np. taka gejowska mniejszość nie mogłaby się przebić do świadomości
    publicznej bo nikt ze sponsorów nie widziałby w tym interesu.
    Taki przykład bo to nie moja bajka a jakże ostatnio interesująca ;-)

    > Bo mi to zwisa - jak już pisałem nie mam odbiornika. Serio. A gdybym
    > miał to bym "nie miał". Problem zupełnie nieistorny w porównaniu z
    > innymi aspektami tego wyboru.

    Gratuluję postawy obywatelskiej :-)

    > Zresztą - państwo też ma to w dupie. Gdyby chciało ukrócić piracenie TVP
    > to by ją zaKODowali;) Po prostu kurski tak "ograniczył" wydatki, że
    > skończyła się kasa. A i tak nic z tym nie zrobią, bo to temat zastępczy.

    Mylisz przyczyny ze skutkami. Kasy nie ma bo nie płacisz kłamiąc że nie
    masz odbiornika.
    Prawo jest złe bo nie potrafi od Ciebie tego wyegzekwować ale to się
    może zmienić.
    Co nie zmienia faktu że lepiej żebyś się nie przyzwyczajał do
    niepłacenia podatków.
    Taka rada z dobrego serca :-)